?

Log in

Yo! Touch Man! Nice Weather!
The Dynamic Duo
Suju - Don't Don MV Gif Batch 
7th-Nov-2007 09:50 pm
Chae Yeon sexay
ok, so I said that I'm making the gif a while back and will post it.. totally lying btw. It been what? about a month or so already... LOL.

aniway, school have been getting on my a$$ lately, no life whatsoever. We're just moved also, so more burden added to my shoulder. Our dsl got cut off so we were internet-less for 2 weeks. Well, we just got cable. YAY FOR INTERNET. KAKAKA... Anyway, enough about my life. These are the gif I made, I have some gif (huge one) that I made but I prob won't make them into icons size. Life didn't like me so far, so I can't really spend time doing it. Plus, i guess the thrill is over?? I dunno, I won't make anymore, just wanna post these up. Maybe some of you would want .. i dunno.

aniway, enjoy, comment, and credit... :D 

Previews:

   

1234
5678
9101112
13141516
17181920
212223

Comments 
8th-Nov-2007 06:31 am (UTC)
this really nice.......
hehe.....
11th-Nov-2007 07:34 pm (UTC)
thank you ^~
8th-Nov-2007 06:34 am (UTC)
nice! thanks
11th-Nov-2007 07:35 pm (UTC)
thank you and you're welcome :D
8th-Nov-2007 09:12 am (UTC)
awesome. these are so pretty! 8D will credit with use.
11th-Nov-2007 07:35 pm (UTC)
thank you for commenting ^_~
(Deleted comment)
11th-Nov-2007 07:36 pm (UTC)
hahhah.. that will be very fun. lol

sure thing ~~

and thank you for commenting ^_~
8th-Nov-2007 01:39 pm (UTC)
it's wonderful! *o*
thanks so much! i take henry's icon! XD
11th-Nov-2007 07:37 pm (UTC)
*blush*
you're welcome and thank you for commenting ^~
8th-Nov-2007 06:07 pm (UTC)
Oooh, grabbing most of them. :3
11th-Nov-2007 07:37 pm (UTC)
XD .. enjoy !!

thank you for commenting :D
8th-Nov-2007 10:27 pm (UTC)
wakakakakka. maaaaaaan, these are so amaaaaaaaazing, lotta caps ? hmm, i love the henry ones and 18 + the CHAAAAAAAAASE. and 13 =)
11th-Nov-2007 07:52 pm (UTC)
hahha.. yeh, lots of caps... but it was fun... i rather do that than hw.. haha.. but well.. LOL.. yeah, I like the chase too...RUN SUJU RUN.. THERE ARE FANGIRLS BEHIND YA..hehe...<< oooOOO...i should edit and put that text in there.. LOL

well.. thank you for commenting. XD
9th-Nov-2007 11:19 am (UTC)
Thank you for the Henry icons. (*___*) <3
11th-Nov-2007 07:52 pm (UTC)
you're welcome. XD
10th-Nov-2007 01:14 am (UTC)
Taking 21. Lovely. I love j00 henry <3 XD
11th-Nov-2007 07:53 pm (UTC)
hehe.. thank you. ^~
11th-Nov-2007 08:37 am (UTC)
snaggin some ^^ thank you!
11th-Nov-2007 07:53 pm (UTC)
you're welcome.. ^~ enjoy !!!
4th-Dec-2007 10:39 pm (UTC)
vannie unnie can you teach me how to do those square thing to put icons in? what's the code for that? i'm completely blank
4th-Dec-2007 10:41 pm (UTC)
btw. it's me Vi.
I change accounts
the last one sucks.
5th-Dec-2007 07:50 am (UTC)
oh hey.. aww.. so you're gd's girl now?? LOL.. :D

here.. I use this site to do it.. pretty easy http://madzia.ircx.net.pl/icontable/index.php
5th-Dec-2007 12:01 pm (UTC)
thanks i will definitely need that
haha.
yea.. sort of.. haha.
i'm a teenager.
i go through phrases
hehe. can't help it
9th-Dec-2007 11:37 pm (UTC)
you're welcome.

hahha.. true.. even old lady like me is moving on.. hahhaha...
5th-Dec-2007 04:28 pm (UTC)
Awwwww, this is soooo cool! love it
grab some, will definitely credit to u if use
thanks!
9th-Dec-2007 11:31 pm (UTC)
i'm glad you like them. thank you for commenting. :D
13th-Mar-2008 08:03 pm (UTC)
Thanks for sharing these amazing icons of SuJu. Taking your Henry icons! Will credit of course!
10th-Jun-2008 01:50 pm (UTC)
0.0
how can u be so creative??
u have to teach me how to make these..
^_^

taken a lot...
love it especially donghae part... <3
^^V
This page was loaded Jun 27th 2017, 3:31 pm GMT.